Skip to main content

Uslovi kupovine

Poštovani korisnici, pre korišćenja naših usluga molimo vas da pažljivo pročitate sledeće uslove. Poseta sajtu i obavljena kupovina implicira da ste ove uslove pročitali i da se slažete sa njima u potpunosti. Ukoliko niste saglasni sa uslovima kupovine molimo Vas da sajt ne upotrebljavate.

Osnovni podaci o firmi

  • OLMARIS D.O.O. BEOGRAD
  • Odgovorna osoba: Ana Vitorović
  • Adresa: Makenzijeva 15, Beograd
  • Delatnost: Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta
  • Matični broj: 21221937
  • Poreski br.: 109675569
  • Šifra delatnosti: 4791
  • Web adresa: https://lulufashion.rs
  • Kontakt e-mail : office@lulufashion.rs

Opšti uslovi kupovine

Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, služe da kupac na jasan i nedvosmislen način bude upoznat sa uslovima pod kojima može doći do zaključenja ugovora o kupoprodaji, načinom zaključenja takvog ugovora, svim pravima i obavezama kupca prilikom kupovine robe, kao i obaveštenjima koje je prodavac dužan da uputi kupcima pre zaključenja ugovora.

Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu narudžbinu. Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele narudžbine snose Prodavac i Kupac.

Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i/ili važeće zakonske regulative. Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, sastavni su deo ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između prodavca i kupca.

Kupac je u obavezi da se pre svake kupovine upozna sa obaveštenjima koje je prodavac istakao na svom sajtu, proveri sve informacije vezane za uslove poslovanja, kao i da u svemu poštuje postupak za zaključenje ugovora o kupoprodaji.

Sve porudžbine putem internet prodaje obavezujuće su i za Kupca i Prodavca istovremeno.

Prodaja robe putem naše online prodavnice Lulu Fashion obavlja se u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta, ulica: Makenzijeva 15, matični broj 21221937.

Roba koja se prodaje putem Web sajta poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom. Saobraznost robe ugovoru se ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe.

Prodajna cena robe je naznačena uz svaki artikal, a mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na stranici uslovi kupovine ili putem blog stranice na sajtu u slučaju aktuelnih prodajnih podsticaja;

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Slike ne moraju biti 100% identične proizvodima. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.

1. Podrška pri korišćenju sajta

Za dodatne informacije u vezi sa narudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza narudžbine korisnici/kupci se mogu obratiti Korisničkom servisu slanjem mail-a na office@lulufashion.rs

2. Postupak poručivanja robe putem online shop-a

Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja preko interneta pratiti sledeći postupak kod zaključenja ugovora o kupoprodaji:

  1. Upoznavanje sa opštim uslovima poslovanja prodavca, obaveštenjima o osnovnim podacima prodavca, upoznavanje sa pravom na jednostrani raskid ovog ugovora i tekstom obrasca koji se popunjava prilikom jednostranog raskida ugovora, upoznavanje sa svim pravima i obavezama kupca, što je sve na nadvosmislen i jasan način istaknuto na sajtu prodavca;
  2. Prijavljivanje (logovanje) na portal
  3. Izbor modela i količine robe ubacivanjem u korisničku korpu
  4. Provera/upisivanje podataka za dostavu (u slučaju dostave na drugu adresu)
  5. Izbor načina plaćanja
  6. Plaćanje bankovnom karticom u slučaju izbora takvog načina plaćanja
  7. Provera povratne poruke od Prodavca-potvrda porudžbenice i postupanje u skladu sa sadržajem poruke. Jedna osoba može da naruči više proizvoda u jednoj transakciji.

Kada kupac obavi sve gore navedene korake, smatra se da je uputio prodavcu porudžbenicu. Prodavac je u obavezi da kupcu potvrdi porudžbenicu i to u roku od 2 radna dana od trenutka prijema porudžbenice ili da u istom roku obavesti kupca da nije u mogućnosti da mu isporuči poručenu robu.

Prodavac će se postarati da u što kraćem roku proveri raspoloživost poručenog artikla. Ukoliko su svi uslovi za kupovinu obezbeđeni, prodavac će poslati potvrdu porudžbine na e-mail adresu ili kontakt telefon koji je kupac naznačio prilikom registracije/porudžbenice , time prihvatajući ponudu za zaključenje ugovora.

Ugovor se smatra zaključenim tek kada prodavac pošalje e-mail ili telefonom kontaktira kupca i obavesri ga o terminu dostave poručenog artikla. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poručeni artikal, poslaće e-mail ili putem telefona obavestiti kupca da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.

Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu prodavca. Sve cene prikazane su bez uračunatog PDV-a. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla, u svakom trenutku.

3. Potvrda porudžbine

Nakon poručivanja, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a koji ste naveli tokom procesa poručivanja. Porudžbina je prihvaćena od strane preduzeća Olmaris d.o.o. tek nakon što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste.

Plaćanje

Plaćanje se vrši platnom karticom putem naše veb stranice – Plaćanje možete izvršiti online putem VISA, Maestro, MasterCard, AMEX ili DinaCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta.

1. Način zaduživanja računa

Kod plaćanja robe putem platne kartice, istovremeno sa slanjem porudžbenice kupcu, ukupna cena poručene robe biće rezervisana na bankovnom računu kupca i ista će biti naplaćena od strane kupca, tek nakon što prodavac potvrdi porudžbenicu kupcu, kao što je opisano detaljnije u sekciji Plaćanje karticama. Nakon što prodavac potvrdi poružbenicu kupcu, tako rezervisana sredstva na tekućem računu kupca biće preneta na tekući račun prodavca.

2. Plaćanje karticama

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro, MasterCard, AMEX ili DinaCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Banca Intesa i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice. Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu. Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana, sredstva rezervisana na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili napraviti novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih. Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

3. Izjava o konverziji

All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated on our website.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

4. Zaštita podataka prilikom plaćanja

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu. 3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka. PCI DSS Standardi – AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

5. Izjava o PDV-u (Porezu na dodatu vrednost)

Kompanija Olmaris d.o.o. Beograd nije obveznik PDV-a.

Zaštita privatnosti korisnika

U ime Lulu Fashion prodajnog mesta obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.

Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Svi zaposleni Lulu Fashion prodajnog mesta (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti, što je detaljnije opisano na našoj stranici Politika privatnosti.

Politika reklamacija

1. Postupak pri reklamacijama

Reklamacije se šalju na email office@lulufashion.rs i uz ime, prezime i telefon kupca, prosleđuje se službi za reklamacije. Službenik na reklamacijama ulaskom u porudžbinu upoznaje se sa svim potrebnim podacima vezanim za porudžbinu za koju je reklamacija primljena. Nakon toga zove kupca i na pristojan i profesionalan način upoznaje kupca sa suštinom reklamacije. Ukoliko je reklamacija neosnovana (a može biti neosnovana po činjeničnom stanju ili zbog proteklog roka koji je često predugačak) službenik biranim rečima i na profesionalan i pristojan način objašnjava kupcu razloge za neosnovanost reklamacije. Ukoliko je reklamacija osnovana, službenik, opet na pristojan i profesionalan način, rešava reklamaciju na način koji će zadovoljiti kupca. Ukoliko je doslo do oštećenja došlo po prijemu od strane kupca, vrši se analiza o razlozima oštećenja i postupa se u skladu sa tim ili se reklamacija odbije ili se uvažava i šalje novi proizvod. Ukoliko nije poslata kompletna porudžbina a naplaćena je, u dogovoru sa kupcem šalje se ostatak porudžbine o trošku Lulu Fashion ili se refundira novac na račun kupca. Ukoliko je reklamacija uvažena, službenik ukucava novu porudžbinu sa svim osnovnim podacima i opisom ( u prostoru za napomene ) o preduzetim radnjama na rešavanju reklamacije kupca. Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom uključujući i garantne listove proizvođača. Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate određeni artikal na kvalitet mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici. Roba pokrivena garancijom proizvođača se prodaje sa garancijom proizvođača proširena na Kupca. Reklamacioni postupak se pokreće na zahtev kupca, popunjavanjem Zahteva za reklamaciju na kvalitet proizvoda .

2. Povraćaj robe

Povraćaj novčanih sredstava plaćenih na ime porudžbine, vrši se iz precizno utvrđenih razloga i to:

  • Ako je kupac pogrešno obavešten o cenama proizvoda.
  • Ukoliko smo greškom poslali nenaručen proizvod, a kupac ne pristaje na čekanje radi zamene.
  • Ukoliko je kupcu naplaćen veći iznos nego što je vrednost same porudžbine.

3. Povraćaj sredstava

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Iznos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod vraćen neoštećen i ispravan. U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro, MasterCard, AMEX ili DinaCard kartice koja je korišćena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

4. Pravo na odustajanje od kupovine

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti. Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

5. Troškovi vraćanja robe i novca

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Dostava

Nakon potvrde porudžbenice Lulu Fashion će Vam poslati naručeni proizvod (proizvode) putem kurirske službe Post Express. Troškovi isporuke se dodaju na cenu proizvoda i iskazani su uz cenu proizvoda i tokom procesa naručivanja na Web sajtu. Rok isporuke od dana potvrde porudžbenice je 1-3 radna dana na adresu naručioca. Porudžbine poslate petkom i vikendom biće dostavljene u roku od 3-5 dana. U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo da odustane od kupovine, i u tom slučaju će sav novac biti vraćen. Cena poštarine se vezuje za težinu vašeg paketa. Lulu Fashion ima potpisan ugovor sa kurirskim servisom Post Express. Pogledajte cenovnik dostave Post Express servisa. Roba je fizički obezbeđena, zaštićena od neopreznog i grubog rukovanja od strane dostavljača. Na pakovanju proizvoda se nalaze sve relevantne informacije o robi, dostavljaču i naručiocu. U slučaju zamene robe, troškove vraćanja robe snosi kupac.

1. Procedura isporuke

Na dan isporuke pošiljke, kupac će biti obavešten o prispeću pošiljke putem SMS poruke. Potrebno je da u dogovorenom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugi put ne pronađe na adresi, pošiljka se vraća u naše prostorije . Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket, da ne postoje slučajno vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transpornta kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, imate prava da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na telefon ili putem emaila office@lulufashion.rs. Ukoliko je pošiljka na izgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

2. Ograničenja koja mogu uticati na dostavu robe

Na dostavu robe u predviđenom roku mogu uticati eventualne greške u radu kurirske službe kao i nedostatak određene robe na lageru. U tom slučaju naručilac će biti blagovremeno obavešten o problemu od strane dobavljača.

Uputstvo za kupovinu

Sve artikle koje smo prikazali na našoj internet prodavnici https://lulufashion.rs možete poručiti, na vrlo brz i jednostavan način.

Sve što je potrebno da uradite je da pronađete artikal koji želite, i ostavite svoje podatke, a mi ćemo se potruditi da vam sva roba koju ste naručili stigne u roku od 1-5 radnih dana.

Nakon što pristupite našem sajtu, pređite na pretragu artikala. Kako biste ubrzali i olakšali svoju pretragu možete koristiti filtere. Pomoću filtracije možete odrediti kategoriju, brend ili cenovni rang proizvoda.

Kada se odlučite za neki artikal kliknite na odgovarajuću veličinu i količinu artikla, a zatim ga stavite u korpu. Kada to uradite u gornjem delu ekrana će se pojaviti novi prozor koji vam nudi mogućnost da vidite stvari koje se nalaze u korpi, kao i mogućnost direktnog odlaska na kasu.

Ukoliko ste završili proces izbora proizvoda, kliknite na opciju „Plaćanje“ kako biste otvorili novo polje u koje treba da unesete podatke o sebi i vašoj adresi. Nakon unosa adrese birate način plaćanja.

Za sada možete izvršiti plaćanje isključivo karticom. Prilikom plaćanja karticom pojaviće vam se polja u koju morate da unesete sledeće podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i cvv broj kartice (odnosno verifikacioni broj kartice) – to je broj koji obično stoji na poleđini kartice, nakon broj kartice (može da bude prikazan kompletan broj kartice sa 16 cifara ili samo zadnje 4 cifre) stoji poseban kod koji se obično sastoji od 3 cifre (kod nekih kartica ima i sa 4 cifre), i taj trocifreni broj je vaš cvv broj kartice. Eventualno može vam se tražiti da unesete tip (brand) kartice.

U sledećem koraku, pojaviće vam se potvrda kupovine koju možete odštampati ili jednostavno zabeležiti podatke o transakciji – informacije o statusu transakcije (da li je transakcija uspela ili ne), ID broj porudžbine – ID broj svake porudžbenice je jedinstven , iznos koji ste platili i valutu u kojoj je transakcija obavljena, zadnje 4 cifre kartice sa kojom ste izvršili plaćanje i tip ili brand kartice, autorizacioni kod banke – broj jedinstven za svaku uspešnu kartičnu transakciju, i datum i vreme kada je transakcija izvršena. Ovim korakom se završava process online kupovine. Nakon toga, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.

Porudžbina je prihvaćena od strane trgovca tek nakon što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste. Roba koju ste poručili će vam stići u roku koji je naveden na potvrdi.

Ukoliko postoji problem pri ispunjavanju porudžbine sa strane prodavca, bićete o tome obavešteni u najkraćem roku putem email-a ili telefona koji ste uneli prilikom registracije.

Ukoliko u toku procesa naručivanja budete imali bilo kakav problem, uvek vam stoji na raspolaganju naša korisnička podrška kojoj se možete obratiti putem email adrese office@lulufashion.rs

Obrasci i ostali dokumenti

Obrazac/Izjava o odustanku od kupoprodajnog ugovora